Sala Apolo

Sådan går kväll det blev. Att jag just vaknat och lagat mig en gigantisk brunch säger väl det mesta. Sala Apolo med deras Nasty Mondays var helt otroligt roligt. Är man i Barcelona en måndag, gå där. Dem beskriver på sin hemsida att Nasty Mondays egentligen bara är en ursäkt för att dansa och släppa loss en måndag. And that´s what we did.

Klubben har två dansgolv med olika musikstilar och den tar  några tusen personer, så ja. Mycket folk, bra musik och skön stämning. What more could you ask for?!

Kvällen började med 2£ -vin från mataffären, runt halv ett, vilket var tidigt, fick vi smita förbi den 100 m långa kön och in på klubben. Efter 2-3 timmars dansande fick jag nog och hoppade in i en taxi. Trodde jag skulle kunna visa klubben genom lite bilder. Men inte riktigt lämpliga nog. Tyvärr. Kul var det iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0