Lite annorlunda

En bakisdag är en bakisdag är en bakisdag för att citera pappa. Men denna dag har inte varit en vanlig bakisdag. Jag fick ju mig en helt fantastisk brunch runt 12-slaget. Skypande med både syster och käraste Nicole. En timmes halv sovande vid poolen. En timmes lek i poolen. En timmes powernap. Därefter tänkte jag åka till La Maquinesta för att köpa mig en till av de klänningar jag köpte från forever 21. Den är så underbar, tunn, skön och snygg. Bott i den sedan den inhandlades så därför tänkte jag unna mig att köpa en likadan fast annan färg! Hursom, jag kom bara till Crêpe-ståndet. (som vanligt,  börjar bli stammis, och ja, jag har en liten fetisch på Crêpe med glass och nutella) Jag satte mig på en kulle i skuggan under ett pilträd. En romnatisk dejt med mig själv och min Crêpe!

Lekte någon timme i poolen, resultatet:







Kommentarer
Postat av: Selma

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 20:03:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0