Köp en tidning

Underbart. Med 5 olika påsar och en väska fick jag nog igår. Så jag köpte mig spanska ELLE. Då aknske ni tänker Då får du ju ännu mer att bära?! Jo men det fantastiska med att köap tidningar här är att du får med ofantligt mycket premier.  Så när jag igår köpte ELLE fick jag med ELLE- Design, 20 olika krämer / shampon /parfymer (eller ja, prov alltså) sedan fick jag även med en gigantisk strandväska, en snygg sådan. Allt för 4£. Förutom det ovan kan man få med neccesärer fyllda med smink, skor, spa-kit och massa mer.  Ska gå och köpa mer tidiningar framöver.

Hursom, jag fick ju som nämt ovan med ELLE design, den innehöll en stockholms guide vilket jag tyckte var jätte kul även om jag inte förstod alla ord.


För övrigt har jag gjort mitt livs första och största misslyckande inom bakvärlden. Det är inte riktigt samma sak att baka här som hemma. Ingridienserna är väldigt annorlunda och när jag inser att det faktiskt inte finns varken elvisp eller vanlig visp blir det problem. Tusan. Jag var inte oövervinnlig trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0