Kära Alice,

Kära Alice, du behöver inte längre vara orolig över ett eventuellt besök till Barcelona. Jag har nämligen funnit dess motsvarighet till stureplan där öl kostar en förmögenhet, svenska hus maffian dunkas, där musiken gör än döv, där de har VIP-delar och tjejer står på högtalarna, och givetvis, din favorit, fulla gubbar! Som gjort för dig och Ebba. Att gå till när jag jobbar!!

Tyckte min går kväll beskrevs ganska bra där. Jag mötte upp de norske jenterna vid ca 23, tog ett glas Sangria (=0,5L) pratade i någon timme, gick i någon timme, Cecilia ville till en klubb där Bob Sinclare skulle spela. Vi andra kände inte att det var värt 35£, lustigt nog, på klubben vi gick till kostade en öl ungefär detsamma. På något konstigt vänster, så var en öl och Sangrian allt den vanligtvis tålige Maria klarade av. Så Dansdansdans sen taxi hem. Älskar att 30 min i taxi kostar mindre än 200 KR!

Lustigt att jag är lättpåverkad nu med tanke på vad jag äter om dagarna, exempel på matintag en dag;
Rostade mackor med nutella, crossaint, 2 glas juice, 3 kulor glass,tortilla de patata, patata bravas, 1 frappino (starbucks), mackor med olivolja, olivoljesallad (Med bacon, ost, tomat och ja, de mesta!), friterad kyckling, chokladpudding.

Ovan stående text är bara under 1 dag. Och África tycker jag äter dåligt.. Ehhh..

Ligger på balkongen nu, idag blir det nog bara en dag vid poolen. Borde väl passa på att åka till stan men är så väldigt trött och mina ögon gör ont, nu kanske ni tror att jag bara är bakis, men detta har pågått länge. Så köpte allergimedicin igår, hoppas på att det ska hjälpa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0