Imorgon

åker du. Lillstrumpan. Jag är så galet avundsjuk. Av egen erfarenhet vet jag ju att du kommer ha en grym tid i bästa Barcelona. Lite varmt, men underbart. Staden, stranden, människorna, maten, nätterna, allt som finns att göra, allt som finns att se! Det är ju  Barcelona baby!  San Juan, gatufesten i Gracia, Sitges, utomhusbio på Montjuic. Jag blir lycklig bara av att tänka på det.

Lycka till nu Lillsis. Du kommer ha en fantastisk tid och en fantastisk resa. 
Sverige kommer att sakna dig, men det ska inte du bekymmra dig över.

Älskar dig.

Puss E.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejhopp little babysister Barcelona!

Barclona baby, det går inte av för hackor! Jag är också avundsjuk på din sommar i Barcelona.

Önskar dig en helt fantastiskt underbar tid nere i staden som både jag och Morten och lillebror hade en härlig semester i!

Lev och njut, lek och ha skoj med barnen.

Unna dig själv att ta det lugnt, låt själen få vila från all stress som skola och allt annat här hemma, och vet att vi finns här hemma och tycker att det är underbart med allt du får uppleva.

Visst kommer jag att sakna dig men du finns ju alltid i mitt hjärta och själ!



Ha det bäst!

Skype finns nära till hands och glöm inte att jag alltid finns här för dig!!



Älskar dig!

Puss mamma

2011-06-12 @ 09:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0