I would not call it normal

Min tisdags eftermiddag;







Jämte mig satte sig några med Ackustisk gitarr och sjöng. Jag hade en underbar eftermiddag/kväll vid Arc d' Triomf och i Parc d' Cituadella. Jobbar hårt med läsandet och snasket. Kan ni tänker er något skönare än att runda av kvällen i skuggan av ett träd, något gott att äta på, en bra bok och Live-musik?

Såhär på Onsdagen, har vi, till skillnad från hela Sverige som ligger i värmebölja, fått sämre väder. Skönt kanske? I don´t know. Hade börjat vant mig med värmen. Igår frös jag när jag gick hem runt 21 tiden, då visade det sig att utomhus temperaturen låg på 30. Kan inte skylle på solfrossa då jag inte vart i solen.

När jag var vid Sants i måndags hade dem en manifestation, eller ja. I hela parken är det hundförbud, för att protestera mot detta anordnade dem agility-kurser i parken. I allafall 100 hundar vistades där. Bara i Spanien som jag säger om mycket.

Barnen vilar redan då de runt klockan 14 ska åka till Sjukhuset med sin mamma. Jag on the other hand har ingen aning om vad jag ska hitta på. Funderar på att åter igen åka till någon mysig park (denna vecka kallar jag för park-utforskar-veckan) Köpa med mig lite gott och en bra tidning. Allt detta fick jag med när jag köpte en tidning igår:


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja! Bott i born mellan arc de triumph och citadealla. Sjukt mysigt ställe med bästa mojitos på cafe alzur :)

2011-06-29 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0