En variant av midsommar.

Proppade stränder, proppade stränder! Jag viste att det skulle vara mycket folk, men gropen, släng dig i väggen. Här var Barcelonas 5km långa strandkust proppade och strand promenaderna lika så. Ingen glamour utan rumperna i sanden, sangria som kostade 1,25 per tetra, brasor, rakter (kändes som valborg i Laknäs back in the days, smällare, barn som  leker, brasor). När jag bestämde mig att gå runt halv fem, vilket var tidigt i andras mått, ser jag en Creperia, och jag lovar, har aldrig varit så lycklig över en creperia, så det blev i Crepe (nutella och glass ofc) och en belgiskvåffla med vitchoklad och glass. Där har ni Maria i sin extas.

Hursom är det idag man firar, så måste ta tag i mitt tunna huvud för jag ska upp familjen på ett berg eller liknande. Picknick!



GLAD MIDSOMMAR ALLA NÄRA OCH KÄRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0