Dos semanas

Tänka sig att det redan har gått 2 veckor. Ofattbart vad tiden går fort! Jag ser inte ut som jag brukar göra efter 2 veckor i värme, mather of fact, jag var nog nästan brunare när jag åkte*.

San Juan har firats, men något som borde firas ännu mer är det faktum att Primark finns i Diagonal Mar. Ett gigantiskt shoppingcenter that I just love! När jag insåg att min garderob bara bestod av 3 färger, med majoritet av Vitt och blått (lite svart) så gick jag iallafall loss på primark och köpte mig en bedårande orange klänning! Det är fortfarande billigt, trosor döe 1£/styck och skor för 4£ m.m, men standarden är inte lika hög. Butiken är kanske som halva London-butiken.

Igår insåg jag också att tjejen som äter minst 1 crêpe (med nutella och glass) dagligen, om inte till lunch så mellanmål eller bara för att det är gott, hon boorde iallafall inte klaga på spanjorernas kost.

Min lördag var otroligt lugn med middag vid 21, efterrätt vid 22 och film efter dess tills jag somnade. Trots det är jag väldigt trött så funderar på att lägga mig någon timme vid poolen, halvslumra, en siesta under något träd. Dock vet jag, att eftersom det är söndag, kommer det att vara fullproppat av dussintals skrikande barn.



*Amanda, Carina. Jag lämnar WO. Ni kommer vara 100 gånger brunare. Don´t oroa er. Om det är något jag lärt mig är skillnaden på vardag och semester. Jobbar man ca 08-15 är inte det första man vill göra att lägga sig och steka. Men även när man är ledig undviker man solen för att man ska orka med att vara människa och utföra det man ska dagligen. Con Gratz!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0