BIG NEWS

Glad tjej som igår fick reda på en världsomvändande nyhet. Oh yes! Det är nämligen så att.. wait for it... 4ever 21 slagit upp sina portar i Spanien, och för att vara med specifik, i BARCELONA! Jag kan knappt behärska mig... Därför har jag valt att byta ut min dag till stranden för att åka till La Maniqiesta (Ledsen för stavningen), men i 32 grader i skuggan, som termometern redan visar såhär vid 09 på morgonen, så måste jajg spender iallafall 2-3 h vid poolen innan jag åker.

Idag tänkte jag hänga vid Skype från ca 17, kan bli 18. Men hursom, I´ll be there to night. Efter två kvällar med drinkar vill jag ha en lugn hemma kväll.

Har jag berättat om min säng? Det är en 80 cm säng och har ingen bäddmadrass. Känns som jag ligger  på stål eller liknande. Auch. Känner varje fjäder. Därav måste jag nog belöna mig med lite Massage på stranden i morgon.

Pappa, jag testade XIX GIN & BAR, den var grym! Dit ska vi! Bara 3 stationer från Sants. Wiho!

Härom dagen satt jag och tränade färger med den äldre utav dem, Marcel, helt plötsligt kommer lilla Luís, som knappt kan ett ord annat än yes/no, Hursom så pekar han på mitt huvud och säger glatt ORANGE! Point taken! I need to do something about my hair..

Ert väder:

Mitt väder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0