1 week to go

Tänka sig, att om en vecka från nu, 7 dagar, lite mer exakt om 168 timmar ligger jag i en annan soffa. I en annan stad. I ett annat land. En soffa som jag kommer kalla för soffan under kommande 2 månader. Jag kommer vara hos familjen och jag kommer ha träffat alla. Jag kommer ha ställt in mina saker i vad som kommer vara mitt rum.

Innan jag blir hämtad för att åka till Arlanda om ca 160 timmar Så ska jag ha haft en gaaah-len student vecka. Spring ut och sjunga om studentens lyckliga dagar. Framför allt så ska jag ha tagit studenten och sagt hejdå till alla nära och kära. Jag gissar på att ca 50 av de 160 timmarna kommer spenderas i sängen. Vilket lämnar mig med 110 timmar för tid med alla nära och kära. I kväll ligger jag ensam i soffan. Och när jag vaknar i morgon, kanske runt 10, så är det helt plötsligt bara 146 timmar kvar tills jag åker. Och mindre än 100 vakna timmar. Det gör mig stressad, jag vill bara ha alla älskade runt om mig just nu, för jag kommer, med all säkerhet, att sakna dem!

Nu börjar nedräkningen, timme för timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0