Talk about sweeping

Utebion var underbar, nej rättare sagt underbar! Jag gick med en otroligt söt tjej som också jobbar som Au-pair här nere. Vi hade picknick utan dess like; Tomatsallad med 2 olika sorters ost, 2 olika lufttorkadeskinkor, melon, Torilla de patata, bröd, olivolja, körsbär (1L!), 2 chokladkakor, praliner, nötter och massvis med annat gott. Mätta? Oooh ja!

Vidare vill jag påpeka att den bästa spanska träning jag har fått här nere är när jag åker mina taxi-resor hem (3-4 i veckan!) Och jag skulle vilja jämföra dessa taxi schaufförers besatthet av svenska-flickor (rättare sagt blonda) med jag jag kände igår. Du förstår, varje gång jag sätter mig i taxin frågar folk var jag kommer ifrån, Sverige svarar jag då. Tillbaka får jag Åååh, jag vill åka till Sverige! Varför frågar jag då, svaret är alltid detsamma; för de vackra tjejerna. Ungefär samma känsla hade jag igår när jag traffat mannen ur mina drömmar. Bokstavligen talat, jag hade sekunde tidigare just berättat för Jenny vilken typ av kille jag attraheras av (pekat diskret på en skönhet några meter ifrån) och så kommer han och sätter sig vid oss. Mammia! När jag fick veta att han kom från Brasilien tänkte jag direkt att jag skulle åka dit för att få spana på vackra skapelser som han. Och ja, då insåg jag och kunde plötsligt visa empati för alla män som vill åka till Sverige för de vackra flickornas skull.

Ikväll kommer Hannapanna hit för ett 12 timmars stopp innan hon åker vidare till Valencia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0