Sår och ärr

Min kropp är mer misshandlad än någonsin. Ingenting fungerar som det ska. Benen och fötterna är fulla med ärr och sår. På fötterna har jag ca 5-6 vattenblåsor per fot, hela trampdynorna är som stora vattenblåsor. Kan de vara för jag traskar en hel del? Mesta dels i flippflopp eller super platta sandaler.

Hursom helst har jag börjat packa den stora resväskan vars slutvikt jag fruktar. Den var överviktig på vägen hit och ja, som ni fått läsa har jag shoppat lite för mycket. Det är med lätt ångest jag berättar att jag om en vecka har sovit min första natt i Sverige. 3 nätter i Stockholm då jag hoppas hinna krama både familj och vänner innan jag åker vidare till Leksand och Sollerön.

Dagen efter återkomsten till stockhom börjar jobbandet och det kommer sträcka sig över 39 h v.32 och 48 h v.33. Därefter fyller min käraste år och ja, kort därefter väntar ännu ett snabb-besök av Leksand och sedan är det faktiskt dags för åter igen en take-off. New York, Mexico, Costa Rica, Orlando, Miami- vad får jag döpa bloggen denna gång? AllOverTheWorldBaby?

Vill träffa Jenny idag för snart åker hon, snart åker jag!



Mitt desperata försök att slippa stalkers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0