Park och en hel del ankor

Igår tvingades jag åka hem från stan för jag frös så mycket. Så illa är det här. Innan dess satt jag någon timme och läste på Starbucks innan jag mötte upp Jenny för lite öl, tapas och en pizza till efterätt. Såååå gott! Justja, blev tvungen att shoppa lite mer. Och egentligen gillar jag verkligen inte shopping, men på senare tid fyller den min saknad till nära och kära. En dyr vana!

Vi ska snart kila till parken, poolen hade jag önskat, men Marcel är sjuk så man vill inte fresta han mer än nödvändigt. Så mata ankor står på agendan för dagen! I morgon ska vi ut på vårat första stora äventyr, vi ska nämligen åka turistbuss!:)




Där har ni kära vänner som inte tror mig, I'm not tanned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0