Otur.com?

Sutit ordlös i två timmar och kollat på allt vad som händer och hänt i Norge. Kollat på statsministerns tal, om och om igen, gråtit. Carina och Amanda, ni får inte åka på erat jävla MUF-summercamp (ursäkta språket) men glöm det.



Helgen för övrigt har varit toppen med Jenny, hon bor i en jätte fin lägenhet i Born-området/Barceloneta. I fredags började vi med gott hos henne, tog en drink på älskade MILK och sedan köpte vi med en kebab hem till henne medans vi bytte skor och sedan åkte till Razzmatas. På razz vistades flera tusentals människor, 6 olika dansgolv var öppna och svettet sprutade vill jag lova.

Lördag var vi lite slitna, vi gjorde en toppen återhämtningsfrukost innan vi la oss på stranden. Dock var det för kallt så vi rörde oss bara efter någon timme till Diagonal mar, ett shopping centrum, jag skulle inte shoppa, men jag hittade så fantastiska klänningar och annat smått och gott på rean så kunde inte behärska mig.

Vi åt en 3000-kaloriers middag bestående av grädde, ädelost, tortilini, 1 kladdkaka (ja,en hel), 3 sorters ostar, nötter, vin, men gott var det! Vidare, ganska sent går vi runt halva Barcelona innan vi till slut går in på Apolo och gör 5000-andra personer sällskap. Gahlet! Flera dansgolv och ja, så mycket folk att man knappt kunde röra sig. Bra musik var det iallafall. Hursom, fram på morgonkvisten, vid ca 05.30 ska vi byta dansgolv då jag slår i tån, ja ni vet sådär som gör ont när man slår i, minuten senare säger jag till Jenny att -Fan, någon spillde en drink på mina fötter. När vi går ut i ljuset ser jag att det är blod min fot badar i, inte dricka. Vidare går vi ut och när jag går fram till en polis för att fråga efter plåster, polisen tuppar nästan av och försöker leda mig till ett sjukhus, men så farligt tyckte jag inte det var, så vi börjar gå hemåt, vid ramblan står en ambulans som ger mig plåster och efter glaset tagits ur var allt på topp igen.

Idag var vi lite trötta, vi gick till MILK för att äta en recovery brunch och det var sååå gott och behövligt. Kaffe, smoothie, amerikanska blåbärspannkakor, omelette, klyft potatis och massvis med annat gott.

Senaste dagarna, rånad i torsdags, frustrerande men shit happends, jag hade hälsan, plånbok och kameran i behåll, fredag hela norge, och det går inte att förstå, lördag får jag en trasig öl flaska in i foten.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0