Önskan slog in

Som jag igår önskade fick jag mig en dejt med Jenny på kvällen. Vi promenerad all-over town efter att vårat favorit hak var stängt, tårarna vid det ögonblick då vi insåg det faktum att den var stängd var väldigt nära. Hursom hittade vi oss ett litet tapas ställe igår och njöt av allt som går att njutas av, Tomat/Ost-sallad, croquetas, patata bravas, pan con tomate, tortilla de verduras, öl, vin och glass på det!

Tyvärr tappade vi uppfattning om tiden så klockan han bli nog mycket för att tvingas ta en taxi, tyvärr insett att jag lagt över 300£ på Taxi, vilket inte är så kul. Men hellre vid liv och lite fattigare!

Idag ska jag och pojkarna gå till en fasligt vacker park här i närheten, det var där vi matade ankor (och sköldpaddor!!) och i kväll ska jag nog ut en sväng med lite svenskar på besök.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0