Nedräkning åt fel håll

Kan inte förstå hur snabbt tiden har gått här i värmen kylan. Renarama svenska sommarvädret! Hursom åkte jag till Jenny igår, vi åt nästan en halv mascarpone paj, vilken var (ledsen alla bakfreak hemma) den godaste jag någonsin smakat, iallafall nästan. Stört! Hursom fick vi i oss det, kaffe och sen traskade vi hem till La senorita som skulle fortsätta städa medans jag tittade på och åt manchego, eller ja, hon skulle ju fixa sig också. Damen skulle på dejt, ja annan än våran dejt. Kul för henne. Själv åkte jag hem, på vägen blev det en pizza. Kände mig inte alls ensam.

Barnen sover och jag funderar på vad jag ska hitta på kommande timmar. Njuta av vackra vattenfalls/skölpaddeparken här nära? Njuta av min bok och en kaffe på Starbucks? Däcka vid poolen? Säg mig, vad ska jag göra? Fram mot kvällningen, sisådär runt 22 ska jag iallafall möta Jenny för vår sista dejt innan hon åker till Ibiza och jag hemåt. Mycket tjat om den tjejen nu, men har inte så många andra att tjata om. Lekte fågelskrämma igår förresten. Ni kan få se!




Kommentarer
Postat av: pappa

Taxi till flyget ?

2011-07-30 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0