Lunes

22 Dagar ahr jag vistats i staden, vilket är ungefär hälften. Sjukt så tiden kan gå fort. Idag hade vi en mysig dag, vi sov tills 09.45 (yeeei), åt vår Hälsofrukost (Chokladflingor och rostbröd med olja och ost) därefter gick vi till en park i närheten och spelade pingis. Ja, det var jätte kul och Ja, jag var värdelös. Aldrig kul att bli utklassad av en 4a åring. Lunch, siesta och sen kom África hem. Har sutit med ett tomt word-document framför mig i timmar. På 1A4 ska jag få plats att skriva följande (på engelska!):



Efter att ha insett att jag faktiskt inte fick ett enda ord skrivet idag gick jag ut på en promenad för att hitta en affär där man kunde fylla på mobilen. Inte det lättaste vill jag lova, men jag lyckades till slut! Precis avslutat middagen med Crem Catalana till efterrätt.

Generös som jag är tänkte jag låter er få skåda min vackra 150 graders utsikt från sängen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0