Barcelona Levererar

Igår hade jag ännu en mysig kväll med svenska Au-apir tjejen Jenny. Vi började med middag på ett ställe som jag upptäckte med pappa. Billigt och otroligt gott. 1 flaska vin och 6 tapas senare gick vi till Ryan's där vi mötte upp några vänner till henne. Vidare gick vi till en klubb på ramblan (Där tjejer gick in gratis och betalade 2,5£ för drinkar medan killar betalade 15 i inträde och 5£ per drink) med 3 dans golv och proppat med folk. Jag introducerade sparris-dansen för Barcelona och det blev en hit. Alla älskade den! Tack för den lärdomen Hanna!

Fram mot småtimmarna dog jag och Jenny lite smått av värmen så vi satte oss med varsin kycklingkebbab på en gata i Ravall, farligt, jag vet. Men vi överlevde!

Idag är Maria inte lika pigg, men hon slipper dåligt samvete över att inte vistas ute då det råder storm och åska över staden för tillfället. Toppen!

Ska ge er ett tips, så visar ni allt för Barcelonas Juniorlag(!)(fotboll);

Ställ upp balkongdörrarna så du får in frisk luft i lägenheten när det är halvstorm, duscha, börja torka dig och vid den tidpunkten borde du börja höra att det blåser lite för mycket för att tvätten ska hänga på balkongen, kasta på dig en strandklänning, en stor sådan i all världens hast och spring ut på balkongen, väl där ska du börja samla ihop kläderna som flyger omkring och då, då kommer herr-största-vindpusten-ever på besök så klänningen åker över huvudet (Ja Erika, Poncho-style!) Nedanför dig ska du se till att Barcelonas Juniorlag har styrka längs esplanaden intill ditt hus, så gör du, om du vill visa dig naken för Barcas juniorlag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0