Addict

Kanske är det min personlighet som är speciell, för att jag ska funka behöver jag Jenny just nu. Hon är min alla där hemma. Filosofiska samtalen jag vanligtvis har med Carina får nu J stå ut med, den ironiska jobbiga människan som jag tidigare bara visat för Alice har även J fått skåda, Nattsmsen och telefonsamtalen som Sabina vanligtvis får härda ut har jag även de gett till Stackars J. Haha. 

 Igår träffade jag Jenny, idag ska jag träffa Jenny. Flyttstädande för hennes del (jag kanske, kanske, hjälper med en hand, eller bara tittar på, äter min cheesecake och leker psykolog) Hursom är i morgon sista normala dagen jag jobbar, på fredag ska vi kolla på Delfiner och ja, sen åker jag, idag är ju nästan sista dagen jag åker till Barcelona också.. Tiden går så fort. Idag har det regnat också. Gillar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0