Rödflagg

Den rödaflaggan var hissad idag och dagen har bestått av vind och blåst på "platgan". Kan knappast klaga jag behövde inte vara i vattnet som de som kommit till stranden för att göra fystest för att bli anställda av rödakorset som badvakter (att man har klart badvaktkursen med godkännt resultat räker INTE).
Mitt syfte med att vara med på stranden idag var att ta en massa bilder till min uppsats som jag ska skriva på spanska. MEN efter en långstund av kortknäppning upptäckte jag att nåt inte står rätt till med min kamera. Inte en enda bild har blivit sparad. Jag tar kort, ser en snabbbild på hur kortet blev, sen försvinner det helt. När jag trycker på knappen för att visa bilder möts jag bara av texten "ingen bild".
Någon som vet vad som är fel? Hoppas på krångel med minneskortet, har liksom inte råd att köpa en ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0