Parodiafton

Visst var väl inte Charlotte Perelli på riktigt? Visst gjorde hon parodi på sig själv? Skojskoj, haha, nästa steg är ett samarbete med Carola, Markoolio och Linda Bengtsing för schlagerparoditurné? Visst då?
Lite elakt att Charlotte inte går ut med det på en gång, det är ju risk att inte skämtet går fram till vissa personer och de tar henne på allvar, för det är väl ändå inte menningen?
Då är det mycket bättre med Spaniens bidrag, där vet man från början att ribban ligger lågt. De gick ju faktiskt bättre för den spanske motsvarigheten till Gunther än vad det gick för för fröken "Jag har aldrig opererat mig, fast jag kan ändå inte röra en min".

Kvällen sötaste var ju lätt Bosnien Hercogovina och det som jag troligen frivilligt skulle lyssna på var nog det Franska...

Nej nu ska jag sova, är fortfarande bakis...

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag VET!!! Det var det första jag såg i morse! :P Shit pommes erika, vi kan få sommarjobb på aftonbladet !:D haha

2008-05-25 @ 11:52:55
URL: http://christin5.blogg.se/
Postat av: Moer

Ja det franska var bra...

Spanska kul...sommarens fluga?

Sen då?? Jo några söta pojkar fanns det.

Det ryska var väldigt oryskt!

2008-05-25 @ 19:46:27
Postat av: pappa

Bosnien, Frankrike och Norge var Bra.

Kul att höra förvåningen att inte Sverige var i topp, 200 miljoner europeer har fel och Sverige rätt musiksmak, typ :-) Nej nästa år kör en spansk variant på myspace så slipper vi 2 månaders schlagerterror. BTW så har vi bra väder här....

2008-05-25 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0