omvändning

Är det inte konstig hur man bara kan vända från en dag till en annan?
Idag är jag långt ifrån där jag var igår. Idag har varit en SKITdag. Den började dåligt med att jag försov mig, så hann inte äta ordentlig frukost. Det spöregnade så kunde inte ha de kläderna jag hade tänkt (i-lands problem, I know). Sen har fortsatt att regna hela dagen, jag som i stortsett bara äger tygskor är inget stort fan av spöregn, inget får mig på så kasst humör som blötta fötter.  1,5  timme har jag och den andra tjejen på kursen settat i bilkö för att ta oss en sträka på ungefär 7 km, vi hade tänkt att komma lite tidigare till simhallen för att hinna öva lite innan PROVET, istället var vi där 10 minuter innan det började. PROVET då? Fatalfatalfatalfatal. Minna nerver är verkligen piss när jag är nervös, inget blir bra.
Nu ska jag tröstäta jordgubbar torka mina fötter och ladda om inför morgondagen. Vad är väl roligare än att jobba på stranden i spöregn? (o yeah det ska regna imorgon med.)

Hoppas iallafall att min chanser inte är helt sumpade, på det andra fys-provet gick det ju bra, nu gäller det bara att jag klarar teorin med strålande resultat.


Kommentarer
Postat av: Moer

Hur mycket sumpade dina nerver dig då. Var det väldans mycket eller marginaler?
Gör det bästa du kan och lite till vid skrivningen så ska det nog gå bra!

Puss!

2008-05-10 @ 09:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0