okej bloggtorkan höll inte så länge...

Idag har jag ägt vattnet, jag har varit kung på havet, så jävla mäktig!
Idag fick jag följa med RK:s båtar ut till havs, det regnade som vanligt när jag jobbar, men uttrustad med "skidglasögon" och "scooteroverall" så gjorde det inte så mycket när vi susade fram i ljusets hastighet.
Vart helt tagen på sängen, hade inte en anning om att jag skulle ut på havet idag, än mindre att jag skulle vara den som skulle vara bered att slita av mig kläderna och hoppa i i fall Olyckan skulle vara frame. Det var den inte som tur var. Jag fick styra in båten i hamnen också, hur cool är inte jag?

Kommentarer
Postat av: pappa

Regn, vad är det, här har vi 2 dm snö...
Ett skivtips så här på söndag Morgon: Amanda Jenssens skiva inte alls illa, finns att köpa på nätet.

2008-05-18 @ 00:45:24
Postat av: Moer

Lika cool som jag var i din ålder när jag förde vår fantastiskt stora båt i hamn på mashavet :-)

Sån otur att du inte fick bada då!

Som sagt var, här har vi snö. Rune mätte 25cm på biltaket igår em men det kom mer snö efter det, ett tag snöade det på snedden inte rakt ner.

Puss på dig min lilla baderska.

2008-05-18 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0