Man skulle kunna kalla mig drivkraftig.

Jag måste:

  • Städa, mitt rum som ut som Hannas.
  • Tvätta, troslådan börjar sinna.
  • Skriva, Loggen, uppsatsen, recensionerna och målen. bra att jag inte är efter i allafall (ironi)
  • Blogga

Borde ha gjort allt det där tröket för länge sedan så att jag med gått samvete kan gå ut med Maja ikväll, men har jag gjort det? Nej det har jag såklart inte.
Något annat som jag borde göra är att duscha, men herregud, det är så himmla april-08 att lukta gott.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vadå menar du att mitt rum brukar vara stökigt? sitter just nu ute i solen med kaffe och cancer-x och grämar mig över att orka ta tag i det. Får finbesök över natten så lär väl göra något åt det, sängen den är dold och visst kan man väl skymta lite golv. jag virrar men jag jobbar och sliter hårt. PUSS !

2008-05-25 @ 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0