Domedagen är här

Imorgon är dagen, den stora dagen jag oroat mig för de senaste 4 veckorna, dagen med stort D. Imorgon har jag praktikprov i "badvaktskursen". Imorgon kommer det finnas svart på vitt om det kommer att bli någon badvakt av mig. Sen har jag ju inte att för glömma teoriprov också men det har jag inte börjat ora mig för ännu, det är ju INTE FÖRENS på tisdag.
Oavsett hur det går imorgon och på tisdag med för den delen är jag superglad att jag har gått den här kursen. Tack vare den och små ändringar i min vardag mår jag idag bättre både fysiskt och psykiskt än vad jag gjort på mycket länge. Det varma sommarvädret, takterassen och det faktum att jag trivs bra på jobbet gör ju så klart sitt det med. Idag kände jag för att skrika små glädjetjut utan att ens veta varför. På lördag ska jag jobba och jag längtar faktiskt tills dess. Det enda som känns tråkigt är att jag inte har någon tid över för mina vänner. Har inte umgåtts med någon sen gud vet när, eller jo i söndags hängde jag med Evelyn, vi låg brevid varandra på hennes soffa och sov. Men jag antar att det blir bättre när kvällskursen tar slut och jag får ett normalt 10-18 liv igen.
Nej men nu hörrni ska jag sluta plåga er och sätta mig och nörda framför youtube istället.
Typ "the life guards at bondi beach", det är grejer det!

Pusshej, håll tummarna imorgon.

Kommentarer
Postat av: pappa

hej, det låter bra. lycka till morgon.
Ha det gott, glöm inte att titta på Baywatch!

/pappa

2008-05-09 @ 09:41:29
Postat av: Moer

Keep the spirit! ;-)

2008-05-10 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0