Bloggen har blivit ett monster...

(2p till den som först anger vem jag snott den frasen av).

Nej men om sanningen ska fram saknar jag för tillfället både lust och tid för att sköta detta heltidsjobb.. (Hanna, behöver du jobb? Kom till Barcelona och håll bloggen uppdaterad).
Jag har ett arbete, ett gymkort, en oskriven uppsats, en solbränna och lite vänner som jag vill ge min fullständiga uppmärksamhet.
Men jag tänker inte sluta skriva, bara mindre sällan, typ en gång i veckan eller så., eller vi får se, imorgon kanske jag har värsta suget och kommer med 6inlägg på raken... vem vet?

Det jag vill ha sagt är: Förvänta er ingen kontinuerlig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Hanna

you simply need me, moi, mig. saknar du mig alltså?:) eller saknar du någon som updt. din blogg med fantastiska inlägg om vad jag gör på dagarna medans du leker "rädda världen"? det är snö här hemma, men antar att du hört det. jag är lycklig.

2008-05-18 @ 15:54:32
Postat av: E

det är det inte här. men det antar jag att du vet.

2008-05-18 @ 18:33:43
Postat av: pappa

allas vår Alec, 2 p till mej ....

2008-05-22 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0