Asocial? Inte jag inte.

Okej då kanske lite, eller ganska mycket om jag tänker efter. Igår var det lördag, man tycker ju att jag kunde ha gjort något annat än att läsa bloggar och skratta åt laema baywatchklipp på youtube, som att träffa vänner tillexempel. Nu måste jag plugga teori, på tisdag kväll har jag prov frågan är om jag kommer att ha lämnat byggnaden innan dess?
Jag vet inte vad det är med mig riktigt, klart jag skulle behöva träffa lite folk, men tror inte att jag är särskilt roligt sällskap just nu, det enda jag pratar om är Livräddning, livräddning och livräddning. Jag håller på att bli en sån som inte kan släppa jobbet på fritiden. Kanske vänder det när provet är klart, man får ju i allafall hoppas. Då kanske inläggen här bli bättre också. Mer Barcelona, mindre kurser hit och dit.

Nu ska jag läsa min 110-sidiga text på katalanska. Yeeeiyeh

Kommentarer
Postat av: h

och livet det leker:)

2008-05-11 @ 17:09:34
Postat av: Moer

Hmm inte lätt när man vill prata om sånt som upptar ens intresse som ingen vill ge gehör för heller...
Tro mig jag vet.... behöver/vill du prata livräddning så säg till, jag lyssnar gärna.
Ditt simkort har jag inte hittat, är du säker på att det finns i ditt rum?

Puss

2008-05-11 @ 20:12:44
Postat av: E

men jag vill ju egentligen inte prata om det men eftersom det är det enda jag känner till numera så har jag inget annat att prata om..
simkortet borde ha varit i mitt rum är det inte det så får jag köpa mig ett nytt nr...

2008-05-12 @ 12:13:05
Postat av: Moer

Herre jisses.... jag har letat efter fel kort! :-)
hahahaha är för mycket inne på simning heheehe känner mig korkad... ska genadt leta igen ;-)

Puss puss

2008-05-12 @ 21:56:09
Postat av: Moer

Herre jisses.... jag har letat efter fel kort! :-)
hahahaha är för mycket inne på simning heheehe känner mig korkad... ska genadt leta igen ;-)

Puss puss

2008-05-12 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0