Adios mes Barcelona

Erika har länge tjatat på att jag ska skriva mitt sista inlägg eftersom jag bestämt mig för att inte ha någon blogg nu när jag åter befinner mig i Sverige igen. Jag kan nog inte riktigt svara på varför jag befinner mig hemma igen. Låt oss bara säga att gräset inte var grönare på andra sidan och så nöjer vi oss med det. Jag lägger in lite bilder så avslutar jag mitt lilla kapitel som en låtsas barcelonetta.

För ni har väl inte glömt bort att en bild säger mer än tusen ord?:)

 
den första och
kanske finaste bilden tagen på mig där nere.

 
playdates in the park


picnic in the park



strolling down the streets of Barcelona








 
gracias amigos. buenos noches and ciao. see ya.

med kärlek, H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0