21

Okej nu är man 21, födelsedagen har övergått till vardag, jag kan inte längre kräva tjänster av folk.
Hela två paket har jag fått öppna, ett tag såg det dock ut som  att det inte skulle bli ett enda. Dagen började med fystest på stranden, det gick skit, men att min kondition är kass är ju inte direkt någon nyhet. Något som däremot är en nyhet är att jag fick reda på kursresultatet. Jag har fått min röda baddräkt och jag har numera titeln livräddare att skriva i mitt CV. Så får nog säga att det var det bästa med dagen. Kvällen firades i min trägård med nära och kära, en massa plock och lite vin och en massa stillsamt mys.

Tack så mycket för alla gratulationer, om ni har skickat sms till mitt spanskanumer så har jag tyvärr inte fått det efter som det simkortet är i sverige och jag använder mig av mitt första numer som är:
+34 671 211 933

Kommentarer
Postat av: Moer

Du ser ut att fått en bra födelsedag iaf. Största presenten var väl att du klarade din röda baddräkt!

Älskar dig! Puss!

2008-05-21 @ 08:48:51
Postat av: Christin

sorry att jag inte kunde komma.. skulle ha velat, men sjuk som jag är.. :(

2008-05-21 @ 19:16:15
Postat av: H

vart är inläggen liksom?

2008-05-22 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0