Vart har du tagit vägen lilla vän?

Nu har jag letat efter en evighet efter en blå liten kortläsare. Vart tar sånna vägen? Jag tycker personligen inte att den borde vara så svår att hitta men uppenbarligen är den det och förmodligen ligger den någonstans där jag har letat men jag har en tendens att bli blind för sakerna jag aldrig hittar. Förstår någon vad jag säger? Hur som haver så får ni vänta ett litet tag till på gårdagens foton då kortläsaren som sagt inte vill komma fram och leka...


Jag mår bra idag och jag undrar om Erika gör det? Kvinnan fick nog sova lite dryga tre timmar.. Så hon kanske faktiskt inte är lika pigg som mig som sov mellan sju och åtta timmar.

Idag känner jag inte att göra alltför mycket då det inte är någon sol framme, men vi får väl se vad som står på schemat...

Jajustfaaan. Jag måste ju in till ett locotec. (heter det ens så?)

Oj, nu fick jag lite stress i mig.



adios.

Kommentarer
Postat av: E

loca,
se llama loucotorio (más o menos)

2008-03-07 @ 17:15:50
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0