Vale.

"Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me"

Älskade Erika ska från och med nu tydligen bara prata spanska med mig. Jasså minsann. Visserligen förstod jag kanske sammanhanget av vad hon pratade om och jag förstår väl vad det är hon försöker säga till mig. Men hur man svarar? Ingen aning. Men visst hellre en hård intensiv kurs av systern min och människorna här än att betala flera tusen för en 4veckors kurs. Ja hellre att jag lär mig det genom en liten variant av tortyr. 

 
Nu är det inte allt för många veckor kvar tills det att Majsanbajsan och Pappa kommer hit. Då blir det skooj. Stackars Maja kommer inte få det lätt här. Blondin och allt. Men du är så välkommen så till denna speciella stad.

Har faktiskt inte alls mycket att komma med just nu.

Så får väl avsluta med en replik som alltid funkar



"Men hörs vi inte då?!"

Kommentarer
Postat av: LieMie

bodde i barcelona under sommaren 2007. En lustig stad det. :P
Ha en bra kväll. Mvh LieMie

2008-03-04 @ 21:16:44
URL: http://liemie.blogg.se
Postat av: Mor

Pappa kanske ska ta med en liten parlör så att du iaf kan svara på de enklaste frågorna ;-)..

2008-03-04 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0