Un caffe filtre, grande, por favor.

Och gissa vem som är uppe med tuppen!

Har faktiskt lite saker vi ska fixa idag - ett hotell till våra kära och första besökare bland annat, lite papper att skriva ut och en väska att köpa samt ett rum att städa. Sen om jag bara skulle kunna hitta en telefonkiosk som man förstår sig på vore ju det toppen. Och ja just ja. För alla som vill ha telefonkontakt med oss så har vi ett hemnr, dock kan inte vi ringa ifrån det men vi kan absolut ta emot samtal. Så fråga snällt och ni får det.

Nu ska jag nog faktiskt ta mig ut på en morgonpromenad och sen besöka mitt kära starbucks, för jag vet inte annars huur länge jag kommer hålla mig vaken. Så mmm. En kaffe i solen.. Solen strålar här utanför så nu får vi bara hoppas att det är lika varmt som det ser ut! :)


deu.

//H

Kommentarer
Postat av: E

gjorde du något av det där?

2008-03-05 @ 18:06:17
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0