There's nothing to cry about.

Skratta ni men själv lider jag.

Jag trodde att man som 18-åring kunde klara av 2 glas och några smuttar till av Cava. Men nejnej, nu sitter jag här lite lagom småpåverkad inne på mitt rum medans Erika och Evelyn sitter i köket och är allmänt vuxna med sina koppar te.

Själv vet jag inte riktigt vad som händer då hela mitt huvud snurrar.. Borde man inte kunna dricka lite cava till sin middag utan att få skit för det? Uppenbarligen inte.


Så nu får jag se vad man kan hitta för god fyllemat. Tyvärr tror jag inte vi har något hemma så ja, jag får väl vakna bakis och missa hela min viktiga dag imorgon.


//A.A a.ka. Hanna

Kommentarer
Postat av: E

Hahhahah
du är sämst

2008-03-05 @ 00:35:52
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0