The Great Escape

Hallå världen!

Jag, Hanna, befinner mig nu på Manhattan. Jag flydde landet och träffade en kär och en när. Allt har hittils varit jätte bra och jag kan inte göra annat än att önska att Barcelona åtminstone kunde vara liiite mer som New York och liite mindre Spanien.

Sitter här och skriver efter 2vin glas och människor som känner mig vet hur jag blir efter det.


Vi har hittils inte gjort så mycket mer än att shoppat och jag är inte bitter för det. Med förhoppningar om att vädret kommer bli bra så kommer jag nog hinna se en hel del mer.

Nu blir det bagels och sen hörs vi när jag befinner mig i ett annat tillstånd.


Hasta Luego Amigos!

p.s vill ni läsa mer så kan jag rekomendera www.akols.blogg.se d.s

Kommentarer
Postat av: E

vad är feeelet på spanien nudå? vad glad att det inte är leksand du kommer hem till istället!

2008-03-13 @ 18:34:41
URL: http://barcelonababy.blogg.se
Postat av: Anonym

har du lamnat barcelona for gott nu?

2008-03-13 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0