Söndag, söndag, söndag.

Regn, regn, regn så långt ögat kan nå. Verkar som om regnet bara öser ner mest över hela världen just nu.

Denna Söndag har tillbringats som de flesta söndagar har tillbringats..

Man vaknar (idag vaknade jag av ett evigt bankande på ytterdörren - Erika ville visst in. Jag undrar hur länge hon stått där då jag kan vara ganska omöjlig att väcka). Man försöker få lite liv i sig själv. Sen går man vanligtvis ner på L'amor Café men som idag inte ville ha öppet så då tog vi baren brevid. Erika dricker sin café con leche och jag tar min cola light sin ice. Sen går man hem. Sitter framför datorn, väntar på klockan att ticka lite snabbare. Sen lagar man mat och sen hamnar man här igen. Det är sjukt spännande. Och är det inte fantastiskt att man kan ha rutiner efter bara 3veckor i Barcelona och 2 söndagar i Tibidabo..?

Alldeles snart ska jag utöka spänningen denna söndag genom att tvätta lite och mitt rum har jag redan städat så det kan jag tyvärr inte ha som pricken över i:t.


Det var väl det.

Hur rolig söndag har du haft?

Kommentarer
Postat av: barcelonababys pappa

Låter som helt vanlig grå söndag, hade lika kul jag, jag hann med att träna och måla Marias fönster

2008-03-10 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0