Sömnlös igen.

Nu har jag försökt sova i ett tyst och mörkt rum i över 2 jävla timmar men något är i vägen för att jag ska kunna somna. Kanske om jag smyger in och lägger mig hos Erika men jag vet inte hur populärt det är såhär sent och då jag har väldiga problem att en ta mig upp i hennes höga säng... Jag har inte tid att inte sova inatt. Måste vara pigg och utvilad imorgon då jag har massa grejer att fixa. dum och dryg är vad den här sömnlösa natten är.

Vad ska man göra egentligen när man inte kan sova och när man inte får någon ro till att sova? Räkna får har jag försökt och som josefin skulle säga "räkna dina andetag tills du somnar" men ingenting funkar och sen vet jag inte hur man räknar andetagen..

Jag är ju trött och så men inte vill John Blund dyka upp för det... Vart håller han hus måntro!?


Jaja, det visar sig väl om jag får någon sömn inatt eller inte.


Kommentarer
Postat av: Gudfadern

Josefin har rätt! Det är din vänstra (logiska) hjärnhalva som håller dig vaken med diverse grubbel. Då kan man lura den genom att räkna eller läsa alfabetet inne i huvet, så att den inte har tid att hitta på en massa idéer. Själv brukar jag somna innan jag hunnit till 40. /Krille

2008-03-10 @ 17:22:48
Postat av: E

josefin?

2008-03-10 @ 18:57:34
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0