Sociala missfall

Jag och Erika har inte bara klättrat i träd idag, vi har även turistat i Park Guell och jag hade turen att se en man, gubbe kanske stå och röra sig själv - på en stig i en park som har 4miljoner besökare per år. En sådan person vill jag kalla för ett socialt missfall. Jag tror Erika också kan hålla med mig - vider är också ett ord att använda för personer  med det där udda beteendet.

Parken var till en början.. Ja en park - med kottar, tallar, vita blommor och andra exotiska grejer. När jag äntligen fick se en kaktus och en basketplan mitt uppe på toppen började det äntligen kännas som en park värd att besöka. Eller?

Om vi hade gått in på framsidan på en gång hade vi kanske inte gått runt och funderat på varför den besöks av så pass många som den gör. Med udda arkitektur och folk i massor samt marknadsstånd och caféer gjorde vi några heeeta bilder. Så vårat mål nu är att klättra på murarna i stilettos - allt för att ni våra kära läsare ska få de älskade outfits bilderna. Så håll andan, för snart kommer de!

Bilder kommer så snart browsern blir gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0