Sjuk liten jag.

Godmorgon världen!

Efter en vecka på Manhattan befinner jag mig nu återigen uppe i bergen i Barcelona. Erika som var så snäll och kom och mötte mig vid Placa Cataluna blev lite förvånad över hur lätta mina väskor var.. Men så kan det gå.
 
Jag har lyckats dra på mig min klassiska rethosta som också kommer med lite huvudvärk, halsont och mycket troligt feber och ja jag får ju inte glömma munsåret jag lyckades få under den isolerade dagen i lägenheten. Känns lite smådrygt, faktiskt.

Om jag kanske skulle sluta klaga och berätta hur jag upplevde Manhattan, New York..

Okej det blir för mycket jobb för en Hanna som setat på ett flyg i flera timmar så kanske kanske att jag gör ett försök på det efter en kaffe och en cola på l'amor. Men kan åtminstone säga att det var en riktigt rolig och välbehövd liten resa :) Effe och Derya var tålmodiga som stod ut med att jag till största del bara ville springa i affärer. Eloge till er.


Nej nu ska jag försöka väcka liv i mig själv så skriver jag lite mera sen.
 

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0