Religöst.

Vi har haft problem med myror inne på toaletten här hemma och så när jag idag trodde att de var dödade efter gårdagens försök i att gasa ihjäl myrorna - med insektsspray. Så upptäckte jag att inte alla var döda så jag fick lov att ta till stridsyxan och mosa de små äckliga sakerna. Så när jag står och hånler över att jag vann fighten mot myrorna och när jag precis ska spola ner de i toaletten så börjar det droppa blod ur näsan min. Är detta ett tecken på dålig karma? Ska jag få sona bara för att jag dödade myrorna eller är det någon från det vegetariska sidan som straffar mig då jag dödar djur? Det var visserligen bara 2-3 droppar av blod så antingen gav det mig en varning eller så kommer det väl en flod av blod snart.. Är jag bara uttråkad eller kan det vara ett faktum?

/H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0