Rehab.

Äntligen!

Jag var ute och promenerade i området där vi bor och då vi bor precis vid början av ett berg så bestämde jag mig för att gå uppåt för se hur allt låg till lite högre upp... Och det var ett bra val jag gjorde. För åh. Jag bor verkligen utomlands nu. Det var stora vackra hus och fåglar som lät överallt och solen värmde och jag såg till och med min första ödla. Klappersten och kullar fulla av apelsin och citron -träd. Det var fint, det var varmt och det var allmänt "häärligt". Jag tror jag äntligen har hittat min rehabliteringsoas. Jag ska gå upp dit igen och ta kort bara för att ni ska få se det och om ni ändå fick känna dofterna. Syrerner, sol och blommor. Ja mina vänner - våren/sommaren står väldigt nära inpå nu.

Om vädret fortsätter såhär så får jag snart lägga upp dig på hyllan kära kavaj..eller om det blir kalasbyxorna som ryker först..



Nu kanske utgången ikväll blir inställd iallafall.. Bussarna strejkar och vi kommer inte kunna vänta tills det att metron öppnar 5 på morgonen igen. Det orkar nog varken jag eller Erika. Jag är klen och Erika har skola imorgon.

Men jag hoppas att strejken bara gäller de vanliga bussturerna och inte nattbussarna.. Men varför skulle det vara så?

Hur som helst.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: E

nattbussarna körs av ett annat bussbolag!
det blir utgång :D

men 5? det klarar vi ju, skärp dig nu syrran, visst jag har skola men sova kan jag göra när jag blir seriös

2008-03-06 @ 17:30:42
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0