Och att det går att göra om.

Godmorgon!

Har sovit ganska så oroligt inatt och för en av de första gångerna med lampan släckt. Detta händer i princip aldrig då jag är mörkrädd och inte tycker om att sova själv men jodå inatt släcktes lampan. Visserligen kom det in ljus i rummet från gränden jag har utanför fönstret. Men vaknade till med ryck flera gånger och trodde jag försovit mig. Vad har jag att försova mig till? Erika befinner sig på röda korset från 9.30-18.00 och ikväll ska hon på klassfest så jag ska väl ta och lyssna på I'm soo lonely låten.. Eller så ska jag åka ner till affärerna och sysselsätta mig med de jag gör bäst. Strosar på gator och i affärer och hittar något fint att köpa mig. Fundrar på om jag ska ta mig ut till glories idag. Hann inte riktigt kolla igenom det sist jag var där men vi får se, vi får se.

Usch nu har man beslut att fatta och datum att sätta och vad man kan göra små problem till mycket större än vad de egentligen är. Men nej inte är det lätt inte. 


If I go it will be trouble and if I stay it will be double.. Vad lockar mest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0