Ny park, nytt lugn och en massa solsken

Jag sa ju att jag skulle gå till min rehab.oas men jag tog en annan väg och detta ledde till mycket gott och inrevälbefinnande. Jag känner mig som en sån där som dricker en massa konstiga saker, gör avgiftningar och pysslar med Yoga. Jag undrar om det är såhär de känner sig efter tvåveckors avgiftning? Jag sitter här helt själv i vardagsrummet men med ett leende på läpparna. Haha. Hej! Jag spelade också in en film för jag ville få med fåglarna och alla andra ljud men vet inte om jag lyckades så bra med den. Men bilder kommer. Definitivt.

Så jag kan starkt rekomendera alla som känner sig lite hängiga att komma hit så ska jag ta hand om er tills ni blir goda och glada. Med det menar jag att jag ska visa er min oas. 

Nu har jag iallafall setat på en bänk och tränat på spanskan. Hjälper även en vän med en spanskaläxa och du vännen - jag har börjat skriva ner vad som händer och vad man kan göra här nere.


Nu ska jag snart åka in mot ramblan för att träffa Erikitita. Vi ska på jeansjakt.

Adios.


Kommentarer
Postat av: Fanny

hih, tackar. ingen stor grej, utan bara någon resturang, bar och sådär:) kyss da

2008-03-08 @ 17:37:42
Postat av: Mor

Låter som om du hittat en undergörande kurort! Har de även en källa med evig ungdom där? Skulle vara trevligt!
Puss moer

2008-03-08 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0