Mañana, mañana.

Skärpning och slag på näsan på mig. För som Erika sa? Gjorde jag något utav det jag skulle ha gjort? Nehehe då.
Istället köpte jag en spansk intouch, satte mig på kära alsur café och försökte gissa mig fram till det senaste skvallret. Jag är duktig, ja. Heja Hanna!

Nej nu får jag sluta leva som en spanjorska utan några timmar och några som helst måsten. Kanske dags att jag försöker få ner fötterna på jorden.. En gång för alla.

Ska alldeles snart städa mitt rum, duscha och ja. Sen var den kvällen klar.


Och du Linda! Det ser ljust ut för våran stalkning. Mitt horoskop ser alldeles perfekt ut för nya kontakter och relationer för morgondagen. Så icanteachyouhowtodoit. Nu räknar jag med er!


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0