luften gick ur

Igår var en bra dag vaknade relativt tidigt, kläde på mig, fixade och donade med en massa saker, gick runt på stan och kände mig allmänt energetisk, (om det nu är ett ord), träffade Fia och Christine, letade jeans, glassade, följde med Fian hem för lite pasta och svartamaja och sen åkte jag hem.
Idag vaknade jag vid 11, tvingade ner mig till consum, fixade lite pastasallad och sen har jag sovit siesta och när jag vaknade kände jag mig alldeles febrig. Vad hände med energin? var tog den vägen?

Hanna kommer hem imorgon, skönt att få hem frugan så hon kan hålla ställningarna i köket och på bloggen...

//E

Kommentarer
Postat av: N

Senaste nytt från byn.
Vi har fått vår egna lilla gossipgirl i Leksand.
www.lifeinleksand.blogg.se.
HAHAHAHAHAH! jag kan inte sluta skratta åt det.

2008-03-18 @ 19:59:56
Postat av: E

moahahaha
vem är det som skriver?

2008-03-18 @ 22:52:44
URL: http://barcelonababy.blogg.se
Postat av: N

inte en aning, men skit kul är det för dom är så patetiska och kommer bli så hatade när det kommer ut ;)

2008-03-19 @ 20:34:08
Postat av: E

en annan höjdare är dubbelmoralen, de gnäller på att folk snackar skit och att alla vet allt om alla, och så gör dom en egen sida som går ut på att skvallra.
Väldigt logistikt tänkande måste jag säga!

2008-03-19 @ 21:59:21
URL: http://barcelonababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0