La rouge ville

Hej Blogg, kommer du ihåg mig?


Nu är det nog nästan på tiden att jag tar tag i det här och ger bloggen lite liv och lite tecken på att jag fortfarande lever åt folket. Jag lever och jag känner att jag lever - Är fortfarande inte helt pigg så åjo minsann visst känner man att man lever när man åker bil på vägar i stil med alperna och medelhavskusterna. Jotack.

Som Erika redan sagt har vi nu kommit hem efter de två dagarna på kusten (jag som trodde att vi redan bodde på kusten) och som sagt vädret. Fiiifaaan. Iskallt. Vart är dunjackan nu? Kollar man på bilderna så skulle man nog chansa på en vanlig dag vid havet men huuu... vad skenet kan bedra ibland. Men faktiskt så gick vi barfota i sanden... Vad gör man inte för en bra bild?! haha.

Och ja Erika och Maria ville vara kulturella och se Salvador Dali museumet och visst hade jag kunnat gå där inne och klaga på att hans för mig ganska genomskinliga grejer. Bara en massa fantasifull dravel. Förlåt.. Men inte en chans att jag står i en kilometerlångkö bara för att få gå runt och klaga lite. Nää så jag fick med mig pappa ut på en bilresa som slutade i Frankrike istället... Vad vi gjorde där? Ja.. Åkte bil och beundrade landskapen och hann även med att spela in några filmer då jag blåser bort i vinden. Tänka sig vad man hinner på 10minuter.

Sneglade mot klockan och upptäckte att den faktiskt är 00.37. Klockan 11 imorgon ska vi åka mot en outlet här i Barcelona. Hoppas man kan hitta något fynd.

Imorgonkväll(ihopp om tider) så blir tänker jag färga mitt hår i någon ny färg. Nu är jag trött på min tillfälliga och ensam om det var jag ju inte heller. Hah. Men. Vi får väl se vi får väl se. Och kan även meddela att jag idag klippte mig själv. Så nu snälla... Lämna mitt hår ifred.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

la ville rouge*

2008-03-25 @ 12:44:38
Postat av: b.b´s mamma

hör ni skulle inte lilla syster få blogga här? HAr inte sett nåt av Maria än så länge!!

2008-03-25 @ 20:47:10
Postat av: E

la roca village, du var ju inte ens nära:P

2008-03-25 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0