disfrutando

Hanna snackar i nattmössan, Barcelona for life liksom.

Idag har jag varit på besök på rödakorset, tror jag kör på baywatch grejen, det verkar väldigt kul och varierande.
 
Ikväll ska vi ha "Avslutningsmiddag" på en mexikansk restaurang (hello tequilla) och sen ska jag Evelyn och Odessa på konsert med Gentleman (reagge). Det lilla kalaset kostar väl en och annan euro, men
det ska vara dyrt att leva annars kan det kvitta- typ

wellwell annars har jag inte så mycket att berätta, ganska mycket skrivuppgifter och sånt i skolan just nu, nån som har en bra idé till en fabel att dela med sig av?




image60


Hanna jag vet att du saknar oss!

Kommentarer
Postat av: frida berglund

hoppas allt är bra med dig Erika! :D:D buenos dias (typ) haha.

2008-03-13 @ 19:30:27
Postat av: barcelonababys pappa

Hej, tällberg for life, typ

Tips på musik, band of horses, tom bättre än christer sjögren

2008-03-14 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0