Blå kläder skulle inte göra någon skillnad.

Aldrig har jag stött på en sån härlig skara av nonchalanta, coola, snygga och udda människor i ett och samma rum. Aldrig har jag heller aldrig stått och dansat utan någon av mitt "gäng" förens nu.

Boombox. Kan starkt rekomendera dessa fester, kan dömma utifrån denna att de flesta är likdana. Cobra Snake goes reality!

Dyk upp i vad du vill, så länge du inte är "gina tricot" så kommer du trivas. Inga äckliga, flåsande eller dryga killar, inga små tjejer som springer runt. Bara massa snygga och udda individer. Nej jag kan inte beskriva denna jätte speciella fest med så många ord just nu. Klockan är 5 och jag har dansat hela halva natten. JAG har dansat.


Och till er som vet lite mer. Jag vart med på bild. Nu får vi bara hoppas att icanteachyou uppskattar bilderna nog och om inte så kommer jag och erika iallafall att lägga upp våra egna bilder.


deu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0