tankar från taket.

Sitter på mitt tak och bloggar, ska snart flytta mig till skuggan där det inte finns internet så jag kan skriva klart min förbannade uppsats någongång. Trodde att jag skulle kunna avsluta den igår men det slutade med att jag skrev en Barcelonaguide till Maja och Frida som kommer på tisdag. Kanske lägger ut den här på bloggen också, vi får la se, egentligen borde jag ta betalt för den eftersom att hitta alla dessa ställen som jag skriver om har krävt många timmars barhoppande, fikande, shoppande.
(Hanna du förtjännar också lite cred för guiden)

I övrigt är det inte så mycket som händer, gjorde ett tappert försök till en utgång i Fredags, det slutade med att jag och Evelyn satt vid en fontän och åt glass.
Igår var jag i en okuperad lagerlokal/garage. Det var en minst sagt annorlunda och "kreativ" plats. När jag tappar greppet och börjar knarka då ska jag nog flytta dit. Fast först ska jag jobb som smykesförsäljare och gå från strand till strand i sydamerika. Men oroa er inte detta kommer aldrig att hända, får dåligt samvete bara av att tänka tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0