Så glad att ni har sol.

Idag har det regnat, igår regnade det, varför regnar det bara när jag är ledig?
Menmen har förbjudit mig själv att gnälla, måste unna Katalonien detta regn så vattenbristen tar slut.



Imorgon är jag också ledig, men då kommer solen garanterat att lyssa efter som jag ska ägna mig åt den sysslan som verkligen triggar min aggresivtiet till maxnivå. Jag ska fixa med menningslösa pappersgrejer, personnumer hit och dit.
Hämta det formuläret på plats A, ta med det till plats B och visa upp det där. Gå tillbaka till plats A när du fått en stämpel på plats C. Tyvärr så har du fyllt i fel formulär gå genast till fängelset utan att passera "GÅ" och stå över två kasst.
JAG DÖR, jag vill verkligen inte. Jag hatar skitpisspappersådokumentsbyråkrati, jag trodde EU var för att vi skulle slippa allt detta papperskrångel? Kan man inte få ett personnumer och social security numer som gäller i hela EU?

Kommentarer
Postat av: Moer

Hejvejs!

Jobbigt med alla papper.... själv har jag precis betalt räkningar.. Inget nöje det heller :-(



Träffade Maja P här om dagen, kul att hon kommer ner!



puss på dej!

Nu sak jag ut i solen (vi hade över 30 grader i skuggan igår idag är det bara 23 grader)

2008-06-02 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0