intet nytt under solen

tvättar, fixar, plockar, sopar, handlar och kommer i balans. Kursen är slut nu, i onsdags sjöngs det "den blomster tid" i skolan och diplom delades ut. Folk börjar fara hemåt och jag blir ensam kvar. Imorgon är min första riktiga jobbdag.
Igår pratade jag med hela familjen. Hannas samtal var roligast, för hon verkade så himmlans nykter.
Hoppas peace and love är/var bra.

Karin åkte hem igår, det var kul att ha henne här även om vi aldrig gick ut och dansade på riktigt.

kram

Kommentarer
Postat av: lillan

Oj så vi ska skaka rumpa;) Vilken form du kommer komma i under tiden jag är hos dig.

2008-06-27 @ 22:54:39
Postat av: moer

Vi ska allt lämna pojkarna i familjen hemma och ut och ha skoj bara du och jag nån kväll!



2008-06-28 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0